Wednesday, January 19, 2011

macam haram ker manusia nie!!!!

 KAWAN ?kawan ker klu menceritakan rahsia seseorang tu kat orang tak sepatutnyer?ini bkan kawan ini LAWAN! kalau aku nie betul2 jahat sgt rahsia COW pon aku buleh cerita kat orang cmner COW cerita rahsia aku kat orang xsepatutnye! cm baek sangat jer COW nie kan..cm COW xpenah buat plak kan..mmg dasar talam dua muke la COW nie manusia! aku peduli apa bnde cerita lama ker baru ker yang pasti name aku disebut oleh COW! jgn ingt aku diam slama nie cm orang bodoh,blur,lembab COW buleh nk memperbodohkan aku!apa apa pon TERIMA KASIH SANGAT SEBAB BUAT AKU BERTAMBAH BENCI DEKAT COW! TAK DE KAWAN CM COW PON XPE...AKU BAHAGIA HIDUP DGN KAWAN2 AKU YANG LAEN...DOWG TUH BRU BETUL KAWAN!

boleh tahan juga eh mulut COWang nie kan..
mmg xsayang mulut kn...
aku sedar la weyh diri aku nie bukan BAEK SGT mcm COW..
tpi aku xdela sampai nk buruk2kan or bercerita tentang KAWAN2 aku termasuk COW!
sbb aku tw aku xdpt pape pon buat sume nie...


aku xkco hidup COW nape COW nk sibuk kco hidup aku sampai nk bercerita kat orang pasal aku?
apa yang COW dapat ha?dpt duet ker?
tapi xpe...aku bukan jenis nk blas dendam or nk berdendam ,skrg COW hidup senang ,esok luse atau pon biler2 jela kan.. COW plak ase apa yang COW dah buat kat aku dan sahabat aku..

ALLAH ITU MAHA BERKUASA...BUMI YANG KITE PIJAK NIE BULAT BILE2 MASE SAJE COW BULEH DPT BALASAN ..YANG PASTI BUKAN DARI AKU TAPI DARI ALLAH .S.W.T

No comments:

Post a Comment